fredag 8 oktober 2010

olika alternativ...

- alla dessa val som finns till saker man skall ta sig för, det undrar jag över
förvisso det kul med olika valmöjligheter när det gäller några saker...att vara tydlig i sina val, motivera sina val till sig själv är det som i min värld viktigast...att göra val för att tillfredsställa andras behov är inge trivsamt..de direkt dumt!
det funnits stunder då sådana val gjordes det va nog rätt den stunden...men blir inge bra i längden, man ljuger ju för sig själv...å hur bra e det? ja jag undrar över alla alternativ å valmöjligheter som vi omges av vissa bra vissa mindre bra...det bästa är väl ångerrätten eller? är det de som e lösningen?? gode värld ser scenariot framför mig som börjar redan vid sängkanten...skall jag gå upp från höger eller vänster sida...å de blir ju trassligt värre!
//e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar