torsdag 14 oktober 2010

att resa...

- det finns olika sätt att definiera resor, undrar nu om resor i  inre "närområden"på väg är människan ständigt,upplever saker som föranleder en inre resa, då man omvärderar saker...jag såg en film i går som gjorde att jag omvärderade åsikter jag haft eller snarare fick bekräftat det jag ansåg att det delade jag med många... vad har det för betydelse att "veta" och inte göra något åt det, är människan feg? eller rädd...alla dessa som gör något åt saker som är fel, de som orkar stå emot etablissemanget, dom vill jag i dag ägna en tanke åt...att utan dessa eldsjälar skulle vi andra inte få insyn i hur det oxå kan vara...då gör man sin resa, å tänker va fan...det här är ju inte klokt, jag kan skämmas som person, för att indirekt är jag som medlem av i världen oxå med på att detta fortskrider...fattar att jag som ensam individ ej kan skapa förändring,men vi kan bli fler... för mig blir det viktigt att göra dessa resor inom sig själv för att på så sätt värdera sitt eget "närområde"
ja det nyttigt att resa...
//e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar