lördag 9 oktober 2010

bubblan...

- undrar över alla saker som gör att jag avskärmar mig ? att jag är där fast ändå inte...det som jag skrivit om tidigare att ingå i ett sammanhang...ibland kan det ju vara trivsamt att vara i ett viloläge att bara få prata om vad som eller ta emot av andra för att jag just så behöver, att ha dessa människor omkring som ser det är oxå fint,jag blir glad och kan vila tryggt i min bubbla...en av dessa skrev några rader till mig som jag bad att få citera för dom e fina å dom e till mig...
   "du gör spår från dina fötter som man gärna vill gå bredvid och njuta dina tankar och ord "
 ja det såna ord som jag vill höra då jag sitter i min bubbla...ser ut över omgivningen och inser att jag gillar att sitta här å kolla,gör det en lite evighet till...
//e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar