måndag 11 oktober 2010

efter helg...

- efter helgen kommer måndag, middagar möten avlöst varandra trivsamma och fundersamma...middagar med vänner som sitter fast i olika "fällor"jag drar mig för att fråga , hur e det...får då harang efter harang om hur allt e eländigt...eller rent hysteriskt om de letar efter någon?? varför e det så? eller är det så i perioder av ens liv, ja så kan det ju vara, att man väljer trygghet i stället för livet...så när man sitter och reflekterar över vad man har...så blir det inte så muntert?? smällar man får ta, man e ju trygg eller så är det de som ovillkorligen vill ha ett förhållande och kan krypa ur skinnet för att anpassa sig till de mest varierande idioter...jag har ingen rätt att moralisera, utan jag slutar nog fråga, hur e det i stället...bättre för min puls...
//e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar